Planlanan etkinliğin mutlak hedefteki katılımcıya ulaşabilmesi ve belirlenen sektör hedeflerinin tutturabilmesi adına, etkinlik danışmanlığı oldukça önemli bir planın parçasıdır. Firmanızın aslında bir parçası olarak düşüneceğimiz etkinliklerin hedef kitlesinin doğru ve bütçesinin doğru bir şekilde kullanılması hem bugün için hem de gelecek için oldukça önemlidir.
Bill Gates’in Microsoft websitesi üzerinden yayınlanan 1996 tarihli bir makalesinde içeriği kral ilan etmesinin üzerinden geçen yirmi iki yılda bu sözün bir kehanetten çok daha fazlası, dijital çağı tanımlayan kilit tespitlerden biri olduğu tekrar tekrar kanıtlandı. Peki Gates “içerik kraldır” (“content is king”) derken tam olarak neyi kastetmişti? Bunu anlamak için sözü, sözün asıl sahibine bırakmak en sağlıklısı olacaktır. Bugün internette nitelikli bir tam çevirisi bulunamayan bu tarihi makalenin Türkçe halini sizler için hazırladık.
ROI ve sonuç odaklı talep yaratma ajansı No Joke Marketing‘in CEO’su, Guerrilla Marketing eski CMO’su ve çok satan yazar Micheal Tasner, 2018’de takip edilmesi gereken 6 dijital pazarlama trendini ve bunların stratejilere nasıl uyarlanabileceğini Forbes için listelemiş.